Cégünk dinamizmusát és szakértelmét képviselő, önállóan és precízen dolgozó munkatársat keres Keszthelyi üzletünkbe.

Feladatok:

  • Aktív kommunikáció B2B és B2C ügyfelekkel, beszállítókkal, és beépítőkkel.
  • Műszaki tartalom egyeztetése és megrendelések továbbítása.
  • Személyes megkeresések rögzítése, ajánlatkérések kidolgozása, és egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
  • Folyamatos kapcsolattartás a sales és műszaki csapattal, valamint beszállítókkal és szerelőkkel.
  • Dokumentumok, levelezés rendszerezése, és a kapcsolódó adminisztratív folyamatok kezelése.

Elvárások

  • Tulajdonosi szemlélet és hozzáállás.
  • Új lead-ek és potenciális partnerek folyamatos felkutatása.
  • Proaktív hozzáállás és kiváló problémamegoldó képesség.
  • CRM rendszerek ismerete és hatékony használata.
  • Minőségi ügyfélélmény biztosításának elkötelezettsége.
  • Szakmai tapasztalat, releváns területeken.
  • Német/angol nyelvtudás előny, de nem elvárás.

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetési csomagot kínálunk.
  • Modern munkaeszközökkel szereljük fel.
  • Innovatív és aktív részvétel a digitális térben, elősegítve a kapcsolatépítést.
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk.
  • Inspiráló munkakörnyezet, ahol folyamatos szakmai és értékesítési fejlődés vár, a rendszeres tréningek és a bővülő tudásbázis révén.
  • Támogató, összetartó csapatban dolgozhat.

A jelentkezéshez töltse ki űrlapunkat.