Ügyfélszolgálat
Telefon +36-1-3-111-555
(Hétfő-Péntek 9-17 óra között elérhető).
Kedves Vásárlóink és Partnereink!
A COVID-19 koronavírus kockázati szintjének és terjedésének csökkentése érdekében mi is lépéseket teszünk Munkatársaink és Vásárlóink védelme érdekében.
Cégünk előrelátásának köszönhetően már hónapokkal ezelőtt berendezkedtünk a helykötetlen munkavégzésre is, felkészültek vagyunk. Ez magában foglalja az összes tárolt adat és alkalmazás, szolgáltatás elérhetővé tételét a felhőben, valamint annak lehetővé tételét, hogy dolgozóink biztonságosan és hatékonyan hozzáférhessenek a munkájukhoz szükséges alkalmazásokhoz, levelezéshez, valamint minden egyéb szükséges adathoz - mind az irodában, mind otthonukban.
Az EMA-Csapat üzletmenet-folytonossági és válságkezelési tervet készített és fogadott el annak érdekében, hogy a kialakult körülmények között is biztosítsa az üzleti stabilitást és Ügyfeleink, Partnereink további elégedettségét.
A gyártóüzemek termelése és a helyszíni beszerelések továbbra is folynak az alapanyag beszállítók ellátásától függően, de ha bármi fennakadást észlelünk, tájékoztatást fogunk adni róla.
Az ügyfelek kiszolgálásában, a megrendelések felvételében, az áruszállításban és árukiadásban – az egészségügyi helyzetre való tekintettel – próbáljuk minimálisra csökkenteni a személyes kapcsolatot.
Kérjük, hogy a készpénzes befizetéseket a fertőzésre való tekintettel a mai naptól banki átutalással vagy közvetlenül a bankszámláinkra történő készpénz befizetéssel, az áru kiszállítása/átvétele előtt tegyék meg!
Némi lassulás és késedelem elkerülhetetlen, mivel a vírus óvintézkedések bevezetése miatt, mint mindenhol, nálunk is csökkent az aktívan dolgozó Munkatársaink száma.
Folyamatosan nyomon követjük a történéseket, célunk a járvánnyal kapcsolatos készültségünk megfelelő szinten tartása, és így Családtagjaink, Munkatársaink, és Vásárlóink biztonságának erősítése.
Egyértelmű stratégiát alakítottunk ki a koronavírus lehetséges hatásainak enyhítésére és a megfelelő kommunikáció, illetve adatkezelés biztosítására.
Vigyázzunk magunkra, szeretteinkre, embertársainkra, és maradéktalanul tartsuk be a Kormányzati döntéseket, valamint az Egészségügyi Világszervezet (WHO) javaslatait!
Munkatársaink az alábbi elérhetőségeken készséggel állnak rendelkezésére munkaidőben és akár azon túl is (előre egyeztetés szükséges).
Szaküzleteink állatbarát munkahelyek, mivel nagyon szeretjük az állatokat és törődünk velük.
Hozza magával kedvencét, hogy addig is együtt lehessenek, amíg mi segítünk Önnek meghozni a legjobb döntést!
Budapest 8. kerületi bemutatóterem
1081 Budapest, Fiumei ut 10. Fsz. 3.
Nyitvatartási idő:
Hétfő-Péntek: 9.00-17.00
Szombat: Előzetes időpont egyeztetés alapján
Vasárnap, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon: Zárva
Üzletvezető: Mervald Katalin
Mobil: +36 70 60 50 123
Érdi bemutatóterem
2030 Érd, Iparos u. 30-32. (az új Interspar-ral szemben)
Nyitvatartási idő:
Hétfő-Péntek: 9.00-17.00
Szombat: Előzetes időpont egyeztetés alapján
Vasárnap, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon: Zárva
Üzletvezető: Agamál Zsuzsa
Mobil: +36 70 608 0808
Keszthelyi bemutatóterem
8360 Keszthely, Bercsényi Miklós u. 72.
Nyitvatartási idő:
Hétfő-Péntek: 9.00-17.00
Szombat: 9.00-12.00
Vasárnap, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon: Zárva
Üzletvezető: Kárász Márton
Mobil: +36 30 93 98 666