Általános Szerződéses Feltételeink
Termékek és/vagy szolgáltatások társaságunknál történő megrendelése esetén vállalkozásunk az alábbi Általános Szerződéses Feltételek (ÁSZF) szerint vállallja a teljesítést, melyet minden megrendelés előtt kérünk figyelmesen átolvasni, ugyanis a megrendeléssel Ön ezeket a feltételeket automatikusan elfogadja!

Általános Szerződéses Feltételek (ÁSZF) letöltése itt. (Pdf)

 

A honlapunkon felhasznált látogatói adatok védelme érdekében Társaságunk mindennemű törvényes kötelezettségének eleget tesz, melyet tanúsít az alábbi PDF formátumú Adatvédelmi nyilvántartásba vételi határozat.

Adatvédelmi nyilvántartásba vételi határozat NAIH-95105 letöltése itt. (Pdf)

 

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.